Gammle Julekuler II

Komm over en rekke gammle julekuler i går som jeg bare måtter kjøpe. Vet ikke helt hvordan de skall brukes ennå men de finner nok sin plass etter hvert. Synes sånne kuler er ganske sjarmerende jeg, skulle ønske jeg hadde så mange at jeg kunne dekket et helt juletre 🙂


Fikk og kjøpt 2 gammle perle julelenker somm begge var litt ødelagt etter litt jobb ble det 1 hel sammenhengende fin lenke


Den prege den gammle boken min sammen med den gammle juletrelysholderen og noen kongler. Men det er og noe nytt som pynter stuen nemelig denne sjarmerende fulen i gammel stil

Legg igjen en kommentar

