50 innlegg og Adventspyntingen har startet

Tiden springer fort for tiden her i Trondheim og derfor har jeg vært lite i Bloglandia. I går fikk jeg det over meg og når det ble småvasket her og der startet jeg så smått og pynte til advent. Det vil nok bli pyntet litt mer sån sakte men sikert. Sidene jeg reiser hjem den 19 desember så blir det nok jul alt fra 1. desember her i kolektivet 🙂

Jeg tok det gamle viduet som henger på veggen og pyntet det litt opp. Noen greiner med kongler på ble festet på baksiden og glassene fikk en omgang med frost spray. Anbefaler ingen og gjøre det innendørs for spray lukten hengte igjen i flere timer .

Legg igjen en kommentar

