Søndagstur endte med brukt-shopping

En liten tur utenfor døren endte med at jeg tok meg en liten søndags-shoping. Ruslet hejm med et smil om munnen og startet med en gang og ommøblere i hyllen min på rommet mitt, så jeg fikk bruke mine ny-kjøp. Så da er jeg 2 stygge ikea papp oppbevaringsesker fattigere 🙂 men en fin treskuffe rikere!

den "nye" gamle arkivskuffen min

Elsker at den er så gammel og rustikk

Itilleg kjøte jeg meg 6 t-skje’er i nysølv i dag som jeg gjeder meg til og få brukt!

Kjøpte også en trekasse fra «lilleborg grønnsåpe» men den trenger en omgang viskelær og vaskefillen før den foreviges og vises her. Ønsker alle en God søndag videre.

Legg igjen en kommentar

