Et lite stykke arvegods

har nettopp hatt noen  venner hjemme hos meg på kveldsmat. Og kjente rett og slett behovet for og dele litt arvegods med dere som er i bruk tit og ofte i mitt bokolektiv her i trønder hovedstaden.

brukes tit og ofte som brød-fat

her er pålegsfatet mitt

fløtemuggen min

Litt av dette har jeg arvet etter bestemor og resten av det har jeg kjøpt på bruktbutikk alt er av Porsgrunn Porselen. De er kjærkommne og ofte i bruk. Kanskje en dag senere får du se kaffe serviset jeg har arvet etter henne å. Det får vente til jeg har fått speilrefleksen igjen fra service. Så må bare beklage den litt dårlige kvaliteten på mobil-kammera mitt.

Legg igjen en kommentar

