Og vinnerne er …….

Jeg vil starte med og si tusen takk til alle som har besøkt meg min første måned i blogglandia. Det er over all forventning. Takk til dere som følger meg og ikke minst til dere som dropper inn med koselige kommentarer. ps. Det er lov og legge igjen en hilsen det gleder hvertfall mitt hjerte.

Jeg valgte og trekke vinneren på gamle måten, så da var det frem med penn og pappir.

1 PREMIEN

Går til KAMILLA bak den fantastiske  bloggen Ultima tule som er fylt opp med masse fantastisk fargerik retro gjenbruk.

2 & 3 PREMIE

Går til Hilde bak nok en hærlig blogg nemlig Rådyrveien 14 nok en blogg med mye snasent gjenbruk

Og ikke minst til Frk. Knapp bak bloggen Frk. Knapp som også byr på retro gjenbruk 🙂

Takk til alle som har deltat, Med de beste ønsker om en god helg!

mail meg adressen din på atretnes@gmail.com

One thought on “Og vinnerne er …….

Legg igjen en kommentar

