Nå er 1. julegave 100% ferdig

Tenkte litt på det og endte med og lage en pute til. En litt mere nøytral men fremdeles i samme stil. Vet ikke om jeg er 100 % fornøyde så åpen for feedback på hvordan de kan bli ennå finere.

her er den jeg laget i dag

her er de jeg la ut en dag tidligere

Siden snøen har falt i dag og julegave produksjonen er igang må jeg innrømme at julesangene har gått gjenom mitt hode. Jeg blir litt skremt av meg selv for det er jo alt for tidlig. Men det er noe koselig med julestemningen som får meg giret alt i oktober.

 

2 thoughts on “Nå er 1. julegave 100% ferdig

    • Det er rett og slett gamle bilder som jeg printet ut med en blekkskriver

      På spesial ark kjøpt på Panduro med navn «t-shirt transfers for light fabrics»
      Så strøyk jeg dem direkte på putestoffet
      Tror det er 5 ark for 100,-

Legg igjen en kommentar

