1 Julegave er ferdig laget

Jeg har falt sån for pynte putene med personlig preg! Men siden jeg ikke er en kløpper med symaskin så har dette vært en utfordring. Men endte til sist på KremmerHuset og kjøpte noen litt røffe linputer som jeg tenkte jeg skulle trykke noen gamle bilder rett på for og se om det funket. Og det gjorde det 😀 Så etter en runde med blondebord og nål og trå kan jeg lene meg fornøyd tilbake og konstantere at jeg er kjempe fornøyd med mine 2 puter som skall under treet til i gave til Jul!

dette er min mor på begynelsen av 60 tallet en gang

her er min bestefar og olderfar under slåttåna

og her er de sammen

Så det er enklere en du tror. Så lykke til med julegave mekkingen. For det koseligste er jo og få noe hjemmelaget som er tilvirket i kjærlighet 😀

Legg igjen en kommentar

