En fantastisk helg

Da er jeg tilbake etter en fantastisk helg på tur 🙂 På veien hjem igjen stoppet vi innom et Loppemarked og nok en gang gikk jeg ikke tomhemdt hjem. På tross av at det var ganske utplukket. Kjenner jeg gleder meg alt til neste loppis der jeg kan være blandt de 100 første inn på loppemarked istede for blant de 10 siste som i dag.

Denne fine kaffe kvernen var det jeg fikk med meg i dag for billige 30,- Så nå står den nyvskat og venter på at jeg får kjøpt meg kaffebønner. Gleder meg til og få kvernet min egen kaffe, helt fersk det er ingen ting bedre en det.

 

One thought on “En fantastisk helg

Legg igjen en kommentar

