Gammel følges venn

Vill dele en gammel følges venn med dere. Denne kjøpte jeg nok på loppis når jeg var en sånn 16-17 år gammel husker ikke hvor mye jeg ga for den men tipper 5 kanskje 10 kroner. Men den har hvertfall fulgt meg trofast og har blit brukt til oppbevaring av det aller meste. Så her er disney boksen min.

Minner om min lille «give away» som trekkes den 22 oktober trykk på apekaten til høyre og legg igjen en kommentar.

One thought on “Gammel følges venn

  1. Den er fin, ja! Har en Disney-boks jeg også, som er veldig fin! Kjøpte den ganske billig i fjor på en bruktbutikk og synes jeg hadde gjort et kupp. Du har virkelig gjort et kupp, da! Jeg fant en gammel, rød brødboks på loppis for 5 kronerr da jeg var ti år. Den har jeg brukt flittig siden dag og det er over 20 år siden. 🙂 Liker sånne funn!

    mvh Solrosa

Legg igjen en kommentar

