Prosjekter

Mandager er min faste fridag og en strålende mulighet til og små sysle med mine prosjekter. For litt siden postet jeg om et vindu jeg lurte på hvordan jeg skulle behandle for og få som jeg vill ha den. Var på malingsbutikken i dag og fikk gode råd.

Her er hva jeg gjorde

Puss over med stålbørste (støvsug bort støvet)

Mal over med hurtigtørkende akryl-maling (interiør maling)

Når det har tørket gå over og skrap av maling med spakkelskje eller lignende

Og slik ble resultatet

her er hvordan den så ut før jeg startet

Legg igjen en kommentar

