Give Aways

Hei jeg starter det hele med en  «Give Aways»  for og gi bloggen min en pang start. Den 22 oktober vil jeg trekke ut 3 heldige vinner som vil få en gave i postkassen.

OPPDATERT 04 OKTOBER

Da har jeg vært ute og shopet litt og gavene er ferdige

1 premie

LP skål med litt te og snacks i som kan nytes på en reinfull høstkveld

2-3 premie

EP skål med litt te og snacks i som varmer i høst kulda

Du kan få opp til 5 lodd pr person.

*legg igjen en komentar her – 1 lodd

*trykk deg inn på «følg min blogg» – 1 lodd

*leg en link til bloggen min med bildet over her på din blogg – 2 lodd

*del denne artikelen på facebook – 1 lodd

Leg igjen en kometar og si at du er med. Og fortell meg hvilken av disse 4 du har utført.

Så blir det kanskje du som er den heldige vinneren.

Har du ikke blogg så er det bare og legge igjen mail adressen din

20 thoughts on “Give Aways

  1. Tilbaketråkk: Nye planer « Gammelt blir nytt

  2. Tilbaketråkk: Minner om min Give Away « Gammelt blir nytt

  3. Så fint at du ble med på min give away, for da fant jo jeg deg, og fikk vært med på din 🙂 To lodd på meg, takk! Kommentar og følger.
    Så utrolig mange fine funn du har her. Lykke til i Nib-utfordringen!
    Klem
    Lise

  4. Hei, så koselig at du ville bli med på min Give Away, da fant jeg jo frem til din blogg også!!Da vil jeg bli med på din Give Away også…
    Ha en fin onsdg!
    Hilsen fra AlmasHus

  5. Hei. Jeg vil gjerne være med på trekningen din, kan trenge noe som varmer her i trøndelag fremover tenker jeg;)
    Mvh Nina

  6. Hei du! Kjempefin blogg! Jeg blit gjerne med og gir deg en pangstart 🙂 Kjempekul gave altså – 3 lodd på meg: følger deg gjerne og linker med bilde på min blogg :)) PS: Setter kjempestor pris på om du har lyst til å følge meg videre også :)) Klemmer fra Yvonne

  7. Tilbaketråkk: Give Away « Gammelt blir nytt

  8. Tilbaketråkk: Siste sjanse og være med på min Give Away « Gammelt blir nytt

Legg igjen en kommentar

