Litt innspirasjon inn i helgen

Jeg surfer jo stadig blogger og kom her om dagen over en fantastisk en. Og den gav meg nok inspirasjon til og se mulighetene i denne «Loppis-tiden» som faktisk høsten er. Det er jo bare fantasien som setter grenser!!!!

Jeg skall desverre på tur i helgen og går glipp av Loppisene, men ønsker og sende med alle dere der ute noe innspirasjon på veien.

Så frimodig som jeg er spurte jeg «Thea’s mania»  om og få dele noen bilder fra hennes Blogg og det fikk jeg 😀

Kanskje ikke helt de fargene jeg selv hadde valgt men konseptet er Fantastisk. Gammle skap med masse detaljer satt inn med nye farger og et moderne preg. Bare elsker detaljene med hjortehåndtakene og de fine utskjæringene. Må innrømme det første jeg tenkte var «Jeg og vil haaaa»

Så En stor takk til Thea’s Mania

Med ønsker til dere alle om en flott og kreativ helg

2 thoughts on “Litt innspirasjon inn i helgen

  1. Hei!
    Takk for kommentar på bloggen min. Vært dårlig med aktivitet i det siste, men innlegget ditt ga meg en liten puff til å prøve starte opp igjen:)Fin blogg du har.
    «Kuppene» du kommenterte er vel en av de beste jeg har vært så heldig å ramle over. I ettertid vil jeg nok si det var ren flaks. Det var en nyoppstartet Blå Kors butikk som jeg tror startet med veldig lave priser for å lokke til seg kunder. Nå er ihvertfall prisene ganske mye høyere..
    Ellers har jeg som en liten regel at jeg ikke skal kjøpe om jeg ikke gjør kupp!;) De beste stedene jeg har erfart å få fine, billige lopper er når lokale arrangører som skoler etc har utsalg. Men også her er prisene veldig på vei oppover synes jeg, hvertfall i de store byene.
    Lykke til med loppekjøp! Og husk; det er uansett et lite kupp i seg selv å ha noe ingen andre har:)

Legg igjen en kommentar

