Loppis

Høsten er her og loppemarkedene kommer som perler på en snor. Og for meg har dette blitt en god tid til og fine gamle ting til hjemmet som for meg blir nye. Så jeg tenkte jeg skulle dele noen av de skattene jeg fant. Og som jeg så fint sier det at det handler bare om og se verdien i andres skrot 😀

kjøpte denne søte koppen men den passet dessvere ikke inn i espresso samlingen min

så kjøpte jeg meg et gamelt frokost servise til 4

en fin gammel kaffe boks

Dette loppemarkedet var på en skole så de hadde og rotet på loftet etter lopper. Så for bare 100,- ble dette kartet av halve Norge mitt. Da var det bare og finne en veggplass til kartet som gjenstår.

Så med dette har jeg kanskje gitt deg inspirasjon til og oppsøke byens Loppiser og gjøre dine egne små kupp….

for og finne ut hvor og når det er loppis klikk deg inn her

Lykke til

Legg igjen en kommentar

