Det er ikke så mye som skall til

Her forleden kveld jeg var ute og gikk, komm jeg over nok en skatt.

I Trondheim har vi gjenvinnings stasjoner med jevne mellomrom og dette er fine steder for folk og dumpe det de ikke lengre vill ha. Så der kan man finne alt fra cd hyller til data skjermer og andre bruks ting.  Denne kvelden fant jeg en fin tre-eske.

her er den før jeg gjorde noe med den

Når jeg så litt nermere på den så har denne esken inneholdt 2 kg krutt som gir oss 3 minutter med fine farger på himmelen den 31 desember. Så det var ikke av typen eske som er fin snekret sammen, den var litt ujevn og røff i kantene med noen lite sjarmerende oransje trykk på.

Så da var det bare og ta malling og pensel fatt for og gi esken en aldrig så liten ansikts løftting.

her er ressultatet

Så da var det bare og finne ut hvor den skulle få sin plass. Så etter litt utprøving her og der endte jeg opp med og få meg et nattbord. Det enste som gjenstår nå er en hylle inni natbordet for og få skilt av litt ting så er jeg kjempe fornøyd. Her er hvertfall resultatet!

må si jeg er ganske fornøyd

Legg igjen en kommentar

